Укупно приказа странице

Jorgovan salata ( Vukojević salata)



Matematički precizno određen sastav i odnos, kad je u pitanju ova salata. Sklop očaravajući. Kako i ne bi kada je recept je potekao od matematičara, Vukojevića - Nevene (Nenadove sestre), Ane i Nenada. 
Vukojevići, Ana i Nenad su moji dragi prijatelji, kolege, izvanredni ljudi u svakom smislu. To su oni koji pod dirigentskom palicom mame Dragane proizvode neuporedivo najbolje maline. Ništa nije rečeno napamet, iste sam koristila za pripremu kolača Čokoladni brauni sa malinama . Maline iz Brusa, najbolje! 
Da, salata, o salati pišem. Salatu sam prvi put probala kod Ane na rođendanu. Ostala sam bez teksta koliko je dobra i po ukusu i po izgledu. I evo je, pravljena, isprobana i već je ušla u repertoar zimskih omiljenih salata.

Sastojci:
  • tegla pasterizovane cvekle
  • polovina pilećih grudi
  •  200 ml kisele pavlake
  •  50 ml majoneza
  • so

Postupak:

U vodu dodati kašičicu soli i skuvati pileće grudi. Kad se ohlade, iseckati ih na što sitnije  komadiće. Pasterizovanu cveklu iseckati sitno, na parčiće oko 3-5 mm. U dublji sud staviti seckanu cveklu i seckane pileće grudi. Dodati pavlaku i majonez  i sve kašikom izmešati. Posoliti po ukusu. 



Volemo Balaševića, volemo i Vukojevići i ja! Citron pesma uz jorgovan salatu. Ide jedno uz drugo, ide, naravski!



Коментари

  1. Nisam probala kombinaciju kiaelw pavlake i majoneza. Ali svidja mi se detalj sa piletinom. Tesko mi je probati jer ovde tesko je naci kiselu pavlaku.Ja pravim salatu od cvekla ovako http://kuvaricagr.blogspot.gr/2014/08/salata-od-cvekla.html#more

    ОдговориИзбриши
  2. Dopali su mi se sastojci kod tvoje salate. Naročito orasi. Odličan spoj! Verujem da je ukus fenomelalan. U tvom receptu se kuva cvekla pa se dodaje sirće a ovde ide pasterizovana cvekla koja je već nakisela. Vidim, grčki jogurt je jako gust, on ima strukturu sličnu kao kisela pavlaka. Probaj sa njim ako ne nađeš pavlaku. Majonez salati ublažava kiselost i uoptpunjuje joj ukus. Probaj, ubaci malo, ne moraš ovu količinu, pa podesi po svom ukusu. Ja ću sigurno kod sledećeg pripremanja da ubacim seckane orahe. Divna ideja! Hvala ti! Pozdravljam te i želim svako dobro, draga moja Grkinjo <3

    ОдговориИзбриши
  3. :-D hvala ti Milena, ovde orasi u salati od cvekla su glavi sastojak ali cudno mi je kad ima ljude koji ne vole da ih nadju u ovoj slati. Mi retko koristimo majonez u mojoj kuci ali probala bih tvoju kombinaciju. Sigurnonje se bolje spojinkisela pavlaka sa majonezom nego nas jogurt. Kisela pavlaka blazeg je ukusa a mada se vidi da je gust kao pavlaka nije isto, bar kisela pavlaka sto sam jela u Beogradu bila gusca:-) ali ukusna!Vooolim sto salate od cvekla imaju takvu boju! Ja koristim cvecku da pravim ruzicaste palacinke i rolate...;-) probaj ovaj tip!:-)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Danas sam na poslu pričala o tebi i tvojoj salati sa orasima. Složili smo se svi da je ta kombinacija dobitna! Ulaze orasi u kombinaciju kod svih nas koji smo zavoleli ovu salatu. Odličan predlog za bojenje palačinki i rolata. Isprobaću prvom prilikom. Još ne stižem da pregledam lepo tvoj blog. Za vikend dajem sebi zadatak i već jedva čekam. Ovo što sam do sada videla mi se mnogo sviđa. Puno toplih pozdrava šaljem ti iz Bora <3

      Избриши
    2. Wow!Srećna sam što im se dopada ideja!
      Ma ne mari, ja ti ne komentarišem da mi gledaš blog :) već kako da ne komentrišem kad vidim nešto zanimljivo! Cao iz sunčane Atine!

      Избриши
    3. Hvala ti na divnim rečima <3 Meni je žao što ne stižem da provedem više vremena i na ostalim blogovima, prvenstveno na tvom, daješ odlične ideje, a ne stižem i svoj blog svakodnevno da otvorim. Preko nedelje sam u raskoraku sa sobom zbog obaveza. Malo sam loše organizovana, očigledno. Puno pozdrava za tebe i sunčanu Atinu! <3

      Избриши

Постави коментар

Popularni postovi