Укупно приказа странице

Stracciatella rolat sa bananom


Recept sam napisala, postavila sam i slike i vratila se na početak posta da kažem koju o ovoj tortici. Planirana je kao iznenađenje (očekivano po delu ali ne i po sastojcima) mužu-pužu za rođendan. Išlo je po planu i onako kako treba sve dok se lokalni/regionalni market nije ubacio u igru i rešio da čestita rođendan svom dragom potrošaču onako kako dolikuje - tortom i šampanjcem. Da se razumemo, svaka im čast na marketingu, rade ljudi sve što je potrebno u korist kupca, ili svoju korist. Ma obostranu verovatno. 
Kako je u stvari ta torta meni pokvarila filing. 
Ukusom? - ni pod razno! 
Izgledom? - samo po gabaritu. 
Sekla sam prvo nju (ostajali su nedovršeni prčići na tanjirićima), pa zatim moju ( tražilo se repete) pa ipak je sam čin poklanjanja torte od strane marketa preuzeo veći deo razgovora te večeri, pa je moja tortica, onako valjda podrazumevano dobra, ostala skrajnuta. 
Bilo mi malo krivo, malo krivo i nakrivo. Eto. I to je to. 

Sastojci:
- za koru:

  • 5 jaja
  • 5 kašika šećera
  • 10 kašika brašna
  • kesica praška za pecivo
  • 5 kašika vruće vode
  • 1 kašika ulja
- za fil: 
  • 2 kesice pudinga sa ukusom slatke pavlake
  • 500 ml mleka
  • 10 kašika šećera
  • 250 g margarina
  • 200 g šećera u prahu
  • 80 g čokolade za kuvanje
  • 2 veće banane
- glazura: 50 g čokolade za kuvanje + kašika ulja + kašika vode

Postupak: 

Od pripremljenih 500 ml mleka odvojiti 5 kašika mleka, a u ostatak ubaciti 6 kašika šećera i staviti da provri. U međuvremenu umutiti kašikom prah pudinga sa 4 kašike šećera i rastvoriti sa 5 kašika hladnog mleka. Kad mleko na šporetu provri, sipati umućenu masu za puding i kuvati na tihoj vatri par minuta dok se ne zgusne. Ostaviti puding da se potpuno ohladi. Umutiti penasto margarin, dodati šećer u prahu. Ohlađeni puding dodati u pripremljeni margarin sa šećerom u prahu i sve zajedno sjediniti. Odvojiti 4 pune kašike fila za premazivanje rolata. Čokoladu naseckati na sitne komadiće i umešati u fil. 

Razmišljala sam da rendam čokoladu, ali sam se plašila da se tako tanki listići ne otope kad ih umešam u fil, promene mu boju i početnu zamisao da isti bude kao stracciatella. Zato sam koristila rende sa jednim ravnim nožem koji je od plastike odvojen oko 5 mm i na tom nožu sam lomila tablu čokolade, pa su komadići izgledali baš kako treba, neravnomerni i dovoljno veliki da zadrže strukturu a da ne deluju kao komadići koji preuzimaju zalogaj.
Koru pripremiti od navedenih sastojaka na način opisan ovde .
Koru premazati stracciatella filom. Uz širu stranu kore, preko fila postaviti banane i umotati rolat. 


Filom, belim, bez čokolade, odvojenim nakon mešanja sa margarinom, premazati rolat i preliti neravnomerno glazurom od čokolade. 



Коментари

  1. Аутор је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши
  2. Od Milene sam naucila super recept za rolat kore. Ova zena zna tajne super kore rolata! Milena, zasto ne dodajes i ovde kasiku ulja u kori???--izbrisala sam komentar da ispravim jednu rec! :-)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti na ovim divnim rečima draga moja <3 Odlično zapažanje imaš, svaka čast! Zaboravila sam da nabrojim u sastojcima, a stavljam uvek kad pripremam ovu koru. Verovatno sam požurila i rukovodila se time da preusmerim čitaoce na stranicu za rolat, gde je sve do detalja opisano. Dopuniću ovog momenta! Hvala još jednom i za primedbu. Ti si moj supervizor, neko ko jako dobro uočava sitne ali bitne greške! <3

      Избриши
    2. E sad lepo! Garantujes uspeh! :-) haha ma nisam supervizor :-) vec pogledala sam da li isti recept sa rolatom ato sam probala od tebe i videla sam razliku! Sad mogu slobodno svima javno reci da je bar recept kore pravi uspeh!vise bih ne znam kakva je kombinacija straciatele i banane, vise bih zelela da je cokolada banana:-) Hvala ti Milena, iako tebw ne znam licno a samo poznajem preko ovih komentara mislim da si jedna dobra prijateljica, rekla bih blogeroprijateljica moja:-) Zelim da nastavis ovaj divan posten rad, mislim ono sto pravis lepw recepte a ne krades recepte drugih, tvoj blog je simpatican i ne zelim nikad da to drugi iskoriste. Samo napred!
      Hvala ti jos jednom, srecna sam da sam ovde nasla super recept za divnu rolat-koru!🌞

      Избриши

Постави коментар

Popularni postovi