Укупно приказа странице

Kuglice sa urmama



Sastojci:

  • 500g urmi (očišćenih od koštica)
  • 100g ovsenih pahulja
  • 100g mlevenog keksa
  • 50 g seckanih oraha
  • 200 g čokolade + ulje (za glazuru)
Priprema:
Očišćene urme potopiti u hladnu vodu 3-4 minuta (ako su urme suve i duže). Procediti urme i staviti ih u posudu za štapni mikser. Dodati 3 kašike vode i izmiksati.


Dobijenu smesu prepručiti u dublji sud. Dodati ovsene pahulje, mleveni keks i seckane orehe. Sve zajedno zamesiti i oblikovati kuglice. Ostaviti kuglice u frižider na pola sata da se ohlade.



Glazura - Čokoladu otopiti sa 4 kašike ulja i 4 kašike vode. Ohlađene kuglice provlačiti kroz glazuru i ređati na papir. Ostaviti da se glazura ohladi i stegne pre serviranja.

p.s. koristila sam samo 150g čokolade za glazuru pa nije bilo dovoljno za celu masu kuglica, te sam preostalih par komada uvaljala u mleveni keks. Odlične su i u takvom izdanju. 



Коментари

  1. dobra ideja , slično kao ono što smo nekad probale. uzalud čekam da odgovaraš komentare nadam se da si dobro

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da slično je sa onim ranije, one urme u čokoladi. Izvini molim te što ne odgovaram na komentare redovno, neažurna sam po tom pitanju, tek kad uđem u konetare vidim da si pisala, ne izlazi mi kao obaveštenje. Pozdravljam te <3

      Избриши
    2. tako je ni mene ne obaveste ,samo kad kliknes u spisku blogova ti pokaze koji blog ima komentar.Pozz

      Избриши

Постави коментар

Popularni postovi