Укупно приказа странице

Đus torta (posno)


Imala sam tremu pre pravljenja, ogromnu tremu. Moj sin mi je jednom prilikom rekao da je trema dobar znak, znači da mi je važno to što radim ako je trema prisutna (btw, naučio je kaže to dok je trenirao karate, pametnjaković moj). A jeste mi bilo važno, iz više razloga, jedan od njih je taj što sam tortu pravila osobi koju mnogo volim i cenim a povod je bio 18.rođendan njene ćerke pa je tortom htela da počasti kolektiv. Recept sam dobila od nje, a za dekorisanje sam dobila odrešene ruke, što mi je dalo poseban elan i volju. 
Da li sam bila zadovoljna kad sam završila tortu? Čuj zadovoljna! Prezadovoljna sam bila! Frižider mi svedok, mali milion puta sam otvarala vratanca da je vidim dok je bila kod mene. 
A kakav ukus ima torta? Potpuno tortastičan, da ne poveruješ da je posna. 

Sastojci:
- za kore:

  • 1,1 litara negaziranog soka od narandže
  • 1,1 kg šećera
  • 720 g brašna
  • 6 kašika džema
  • kesica sode bikarbone
  • 15 punih supenih kašika mlevenih oraha
- za fil:
  • 900 ml negaziranog soka od narandže
  • 30 supenih kašika šećera
  • 5 pudinga od vanile
  • 3 margarina
  • 250 g šećera u prahu
  • 150 g čokolade za kuvanje
  • 150 g kokosa
  • 150 g mlevnih oraha
- za dekoraciju:
  • 200 g šlag krem-vanila
  • 200 g čokolade za kuvanje

Postupak:

U receptu koji sam dobila stoji da se sastojci za koru mere čašama(jogurtskim). Sastojke sam dozirala čašama ali sam iste premerila pa u početku posta stoji tačna doza koja se koristi da ne bi došlo do zabune do koje granice se pune čaše i koje čaše su u pitanju. U nastavku recepta koristiću čaše kao meru. 
Kora: 2 čaše soka i 2 čaše šećera promešati da se šećer u većoj meri rastopi. Dodati 2 čaše brašna u koje je umešana 1,5 kašičica sode bikarbone, 2 kašike džema i 5 kašika mlevenih oraha. Umešati sastojke i sipati u pleh obložen pek papirom dimenzije 27*38 cm. Peći na 180 C oko 20 minuta.
Od preostalih sastojaka, na isti način ispeći još dve kore. 
Fil: 5 čaša soka od narandže i 25 kašika šećera staviti da provri. Prašak za puding promešati sa 5 kašika šećera i 5 kašika soka i sipati u ključalu tečnost(sok). Kuvati na tihoj vatri dok se ne zgusne. Ostaviti da se potpuno ohladi a u međuvremenu umutiti margarine penasto i dodati im šećer u prahu. Umućeni margarin sa šećerom umešati u puding mikserom da se masa sjedini. Fil podeliti na 3 dela. U prvi deo dodati kokos, u drugi mlevene orahe a u treći otopljenu čokoladu. 



 

Filovanje: kora - fil sa kokosom - kora - fil sa orasima - kora - fil sa čokoladom, kojim se premazuje i cela torta. Tortu preliti glazurom od čokolade i dekorisati umućnim šlagom. 




 Beds are burning.  Unplugged verzija. Gibanje....

Коментари

  1. Milena, divan recept. Poseban utisak ostavlja dekoracija torte.
    Srdačan pozdrav!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala od srca. Posebno sam zadovoljna kako mi je ispala dekoracija. Hvala još jednom. Veliki pozdrav iz prohladnog Bora <3

      Избриши
  2. Nisam nikad dodala dzem u kori. Lepa je decoracija kao dekorqcija na prozor/staklo.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Postoji recept za posne kore, kao što je ovaj, sa džemom a i za one obične, sa mlekom gde se dodaje džem. Ima ovde na mom blogu baš recept za medeno srce. Tu se dodaje džem a ide i mleko. Korice sa džemom su posebno softane i lepe. Hvala za pohvalu dekoracije, potrudila sam se i išlo mi od ruke. U pravu si, deluje kao vitraž (dekoracija na staklu). Pozdravljam te od srca <3

      Избриши
  3. Bravo ti Milena sto si pravila rodjendansku tortu za nekoga!:-) 👏 lep poklon!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala još jednom draga moja <3 Uživala sam i strepela u isto vreme dok sam pripremala tortu. Krajnji ishod je ipak bio neprocenjiv. <3

      Избриши

Постави коментар

Popularni postovi