Укупно приказа странице

Turšijska paprika sa pilećom džigericom


Nisam ljubitelj paprika iz turšije. Nekako su mi škripave, i ne rezne mi dovoljno, kako bi inače volela da rezne. Tek po neka poprimi pristojan ukus, po mome. To nije to. To kockanje sa poređanim paprikama u tanjiru me umara. Izgubim brzo volju da ih jedem u tom obliku. Zato ih često pržim, najčešće sa čvarcima i pred kraj prženja ubacim po koje jaje, začinim, zabiberim i to bude lepo upotpunjeno. Za promenu, ovog puta umesto čvaraka, koristila sam pileću džigericu, koja takođe spada u red namirnica koje se jedu zato-što-bi-trebalo-povremeno-da-se-uključe-u-jelovnik. Pa da. Dakle, dve nebašvoljene i pomalobezlične namirnice sjediniše se u ukus koji je apsolutno zadovoljio kriterijum za odlično jelo, ako se pita ova probirljivica!

Sastojci:

  • glavica crnog luka
  • jedna veća šargarepa
  • oko 8-10 paprika iz turšije
  • oko 700 g pileće džigerice
  • kocka kokošje supe
  • ulje
  • kašičica soli
  • voda (oko 150 ml)
Priprema:

Glavicu crnog luka naseckati sitno i kratko propržiti na ulju. Šargarepu narendati i dodati u šerpu sa lukom. Nastaviti prženje dok luk ne dobije staklastu boju i šargarepa blago omekša, a zatim dodati naseckanu papriku, posoliti i pržiti oko 30 minuta uz povremeno dolevanje po par kapi vode da bi paprika omekšala. Sa zadnjim dolevanjem vode dodati kocku supe i promešati da se rastopi. Nastaviti prženje dok voda ne ispari, a zatim dodati džigericu iseckanu na komadiće i nastaviti sa prženjem još oko dvadesetak minuta uz povremeno lagano mešanje. Jelo je gotovo kada voda, koja se opet pojavila zbog džigerice, ispari i kad počne da se pojavljuje ulje pri dnu šerpe prilikom mešanja jela. 

Kao dodatak ovom jelu može da ide palenta, pire, pavlaka ili zlatni pirinač sa povrćem koji sam ovog puta pripremala. Pirinač sam malo prokuvala pre početka pripreme jela. Šaku gotovog povrća za rusku salatu, kuvala sam u toku pripreme jela. Pred kraj spremanja jela vratila sam pirinač na kuvanje, dodala kašičicu kurkume (da bi pirinač dobio zlatnu boju) i kad je bio skuvan, izmešala sam sa povrćem, posolila i kao topli prilog servirala uz jelo. 



Коментари

Popularni postovi